Thursday, November 8, 2012

HARI INI HARI LETIH~ -..-"

Assalamualaikum..

 ye hari ni ntah kenapa aku rasa nak bercerita pulak pasal segala yang berlaku.. *memang tak ah aku nak  cita detail.. baik aku rekod je pastu post kat sini.. lagi senang keja aku ni haa..

terasa macam tulis diari pulak haih.. tapi~~ kesah pulak aku kan?? >.<

okey sejujurnya aku cuba tidor awal semalam dan malangnya lebih parah lagi aku lansong tak boleh tido sampai lah pukol empat setengah pagi lebeh.. memang sepanjang malam lah aku dok pusing sana sini.. usya sana sini..  haih.. sedar je dah pukol enam lebeh.. bayang kan lah berapa jam je aku hanyut kan.. hmm okay lepas tu mata pon dah mula nak bengkak bagai la hapa laaa..
tak kesah la tu.. aku macam biasa je laa bersiap pergi sekolah MEMANDU bagai.. dan seperti biasa jugak lah memang kena tunggu dorang bukak kedai bagai. buang masa aku betol lahh.

lepas tu aku dihantar bersama beberapa orang lagi ke satu tempat khas dimana semua jenis manusia yang nak amek ujian undang undang pergi bertenggek.. di sana aku habiskan masa aku hampir seharian bermula dalam pukul sembilan kurang lebeh dan selesai semuanya pada pukol tiga kurang lebeh laaa.. adess!! apa kejadah nya semua ini?? sepatotnya tiga puluh minit atau paling lama lah sejam dah boleh abes.. aku paham kalo keadaan manusia yang mengerumuni kedai tersebut bagaikan tiada lagi hari lain yang boleh mereka pilih.. tapi agak agak la kan.. adakah patut nama aku tadak dalam senarai sedangkan agent aku da booked dari minggu lepas lagi.. sebot minggu lepas ni lagi lah buat aku bengang.. adakah patot server down*ok terpaksa paham.. dan kami kami semua ni dipaksa menunggu paling kurang lah aku rasa ada je yang tercongok kat situ dari pukol lapan setengah sehinggalah menginjak ke pukol dua setengah.. pastu baru lah dorang setuju nak reschedule bagai.. adesss.. kalo dah tau server down dan selalu terjadi, apsal tak reschedule awal awal.. ape ingat orang lain tadak life ke nak duduk membabi buta sampai kematu abes bontot bagai??
kali ni pon aku kena menghadap masalah yang sama jugak.. tapi nasib baik lah dorang fixed the problem tu.. kalo tak memang aku hangin laa.. ahhah
alhamdulillah la aku berjaya lulus..
 yeah esok aku ada teori pulak untuk lesen kereta.. ahah excited betol

 yeahh.. terasa nak tunjuk puloks.. uhuhu

 haha nampak dak wajah happy tu? tak kesah dah panaih terik pon.. pulon tetap pulon.. hee ^_*


tapi disebabkan itu aku kena cancel program untuk berjimba jimba esok dengan si awin ni haa..
kesian pulak dah.. so kitorang decide untuk keluar lepas aku sampai rumah.. konon nak makan rojak tonggek la bagai kan.. ahahah.. pulonn ja semua tu.. ahaha
tapi takpa.. kan kan kan..

 muka kesah pulak haku.. konon tahan malu ah tu?? ahha >..<"

aku: kasi carrot susu  eh..
apek tu: hmm carrot susu tak jual*tahan gelak tapi kantoi tersemboq
aku: *blushing cegampang.. erkk?/ nak apple juice je lah.. hee..

ye btw aku memang suka tinggalkan moment indah bila pergi kemana saja..
eleh kata je lah aku mesti akan termalu sendiri atau memalukan diri bila pergi memana ja..
ye saya seorang yang cuai.tak peka.nyanyok.. ahaha

>_<"

 ..lain kali kalo berkesempatan aku tulis sesikit *tu pon kalo dapat recall balik
sepanjang 2 tahun aku tinggalkan blog*dah macam diari rasanya ni okeyh.. ^_^

chow~~

salam..

1 comment: