Tuesday, November 6, 2012

ye!! aku kembali ^_^

assalamualaikum...

hai semua!!!
ahahhaa dah lama rasanya aku tak bukak atau jengok pon blog aku ni..
agak kurang lebih 2 tahun la kan..

huhuh syukur sangat aku masih diberi kesempatan untuk meng-update bagai blog ini..
memang ah dah besawang bagai.. mungkin telah berhantu pon.. ahahah
by the way, huh kesah pulak aku kan..

seriusly memang la aku bukan blogger femes pon kan.. tapi rindu gila ah nak blogging bagai ni haa..
even dunia blogging sekarang pon da tak sehangat macam dulu lagi.. nak blog walking kat blog yang selalu stalk pon da tak berapa nak semangat sebab dorang jarang update blog memasing..

tapi takpe.. kesah pulak kan..
insyaallah aku akan selalu merajin kan jari jemari ni meng-update blog kesayangan ni okey!!
ahahah terasa lawak pulak.. macam la orang kesah sangat dengan aku ni kan..
ehehhe..  >..<"

aiseymen kekonon nak tulis sikit je tadi.. sekali terbuat karangan pulak dah...
seriusly banyak je aku nak cerita pasal selama ketiadaan aku ni..
banyak betol story nak diterjemahkan.. ye lah blog kan da macam diari jee.. *untuk aku laaa. aahha :P

ok lah.. I'll be right back okey..
as soon as I can lah..
insyaallah...

okeyh chow~~

assalamualaikum ^_^

No comments: